Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18592
Title: Використання можливостей позитивної психології для розвитку лідерства у військовій освіті (соціально-філософський аспект)
Other Titles: Using the possibilities of positive psychology for the development of leadership in military education (social and philosophical aspec
Authors: Кадієвська, Ірина Аркадіївна
Kadiyevcka, Iryna Arkadiivna
Остапчук, Тарас Степанович
Ostapchuk, Taras Stepanovych
Keywords: лідерство
позитивна психологія
стрес
стоїцизм
мотивація
leadership
positive psychology
stress
stoicism
motivation
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Кадієвська І. А. Використання можливостей позитивної психології для розвитку лідерства у військовій освіті (соціально-філософський аспект) / І. А. Кадієвська, Т. С. Остапчук // // Перспективи : соціально-політичний журнал. – 2023. – № 3. – С. 85-90.
Abstract: Стаття присвячена соціально-філософському аналізу використання можливостей позитивної психології для розвитку лідерства у військовій освіті. Лідерство представляє сучасний тип управлінської взаємодії, який базується на спонуканні людей до досягнення важливих загально значущих цілей. Сила та примус при лідерстві часто замінюються спонуканням та натхненням. Ефективне лідерство передбачає всебічний самоаналіз та постійний розвиток. Застосування основ позитивної психології з елементами стоїцизму для розвитку лідерства в військовій освіті здатне укріплювати психологічну стресостійкість завдяки культивуванню позитивних установок мужності, радості, задоволення та оптимізму щодо майбутнього. В результаті ретельного аналізу провідних напрямків психологічної підготовки військових, варто зробити висновок про те, що широке застосування позитивної психології та елементів стоїцизму для ефективного лідерства в освіті є науково обґрунтованим, сучасним та перспективним. Застосування позитивної психології та елементів стоїцизму під час психологічної підготовки особового складу є обґрунтованим та виправданим ще й тому, що ефективне виконання військових завдань потребує від бійців розвинених навичок управління стресом завдяки застосуванню таких методів відновлення та саморегуляції, як: аутогенне тренування, медитація, візуалізація, психофізичне тренування, гіпноз, м’язова релаксація, регулярна десенсибілізація та ін. The article is devoted to the socio-philosophical analysis of the use of the possibilities of positive psychology for the development of leadership in military education. Leadership represents a modern type of managerial interaction, which is based on encouraging people to achieve important, generally significant goals. Force and coercion in leadership are often replaced by encouragement and inspiration. Effective leadership involves comprehensive introspection and continuous development. The application of the principles of positive psychology with elements of stoicism for the development of leadership in military education can strengthen psychological stress resistance through the cultivation of positive attitudes of courage, joy, satisfaction and optimism about the future. As a result of a careful analysis of the leading directions of psychological training of the military, it is worth concluding that the wide application of positive psychology and elements of stoicism for effective leadership in education is scientifically based, modern and promising. The use of positive psychology and elements of stoicism during the psychological training of personnel is justified and justified also because the effective performance of military tasks requires soldiers to have developed stress management skills thanks to the use of such recovery and self-regulation methods as: autogenic training, meditation, visualization, psychophysical training, hypnosis, muscle relaxation, regular desensitization, etc.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18592
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kadiyevcka Iryna Arkadiivna.pdf277.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.