Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1855
Title: Вікова фізіологія (з основами фізіології м’язової діяльності)
Other Titles: Возрастная физиология (с основами мышечной деятельность)
Developmental physiology (with basics of muscular activity)
Authors: Босенко, Анатолій Іванович
Босенко, Анатолий Иванович
Bosenko, Anatoliy Ivanovych
Keywords: вікова фізіологія
фізіологія м'язової діяльності
фізичні вправи
формування рухових навиків
механізми виникнення стартових станів
класифікації фізичних вправ
age physiology
physiology of muscle activity
Exercise
formation of motor skills
mechanisms of occurrence of starting conditions
classification of physical exercises
Issue Date: 2010
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Вікова фізіологія (з основами фізіології м’язової діяльності). Програма навчальної дисципліни - Одеса: ПНПУ ім. К.Д. Ушинського, 2010.- 15 с.
Abstract: Курс “Вікова фізіологія (з основами фізіології м`язової діяльності)” охоплює такі задачі: 1. Ознайомлення з віковими функціональними особливостями дітей, які треба враховувати при організації з ними занять фізичними вправами. 2. Засвоєння фізіологічних основ фізичних вправ – закономірностей розвитку тренованості (формування та удосконалення рухових навиків і рухових якостей), механізмів виникнення стартових станів і відновного періоду, класифікації фізичних вправ за фізіологічними ознаками. У результаті проходження вікової фізіології студент повинен знати: - вікові фізіологічні особливості організму дітей; - фізіологічні механізми адаптації дітей; - вікові фізіологічні закономірності реакцій систем організму на фізичні навантаження, закономірності втоми та відновлення; - закономірності підвищення функціональних можливостей організму; - механізми розвитку рухових якостей; - механізми формування рухових навиків. Мати уяву як: - використовувати фізіологічні закономірності адаптації в плануванні та управлінні навчально-тренувальним процесом; - володіти методами контролю за функціональним станом організму. The course "Age Physiology (with Fundamentals of Physiology of Muscular Activity)" covers the following tasks: 1. Familiarity with the age-old functional features of children, which must be taken into account when organizing with them physical exercises. 2. Assimilation of physiological bases of physical exercises - regularities of development of trenirovannosti (formation and improvement of motor skills and motor qualities), mechanisms of occurrence of starting conditions and restoration period, classification of physical exercises on physiological grounds. As a result of passage of age physiology student must know: - age-old physiological peculiarities of the organism of children; - physiological mechanisms of adaptation of children; - age-old physiological regularities of the reactions of body systems to physical activity, patterns of fatigue and recovery; - regularities of increase of functional possibilities of an organism; - mechanisms of development of motor qualities; - mechanisms of formation of motor skills. Have imagination like: - to use the physiological laws of adaptation in the planning and management of the training process; - to possess methods of control over the functional state of the organism.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1855
Appears in Collections:Кафедра біології та охорони здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
возрастная физиология 1 курс ХГФБосенко.pdf294.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.