Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1854
Назва: | Этапы психофизиологического развития ребенка. Неврозы |
Інші назви: | Етапи психофізіологічного розвитку дитини. Неврозы Stages of psychophysiological development of the child. Neuroses |
Автори: | Борщенко, Валерия Владимировна Борщенко, Валерія Володимирівна Borshchenko, Valeriya Volodymyrivna |
Ключові слова: | психогигиена психофизиологическое развитие детей периоды психофизиологического развития ребенка профилактика неврозов у школьников психогігієна психофізіологічний розвиток дітей періоди психофізіологічного розвитку профілактика неврозів у школярів mental hygiene psychophysiological development of children periods of psychophysiological development of the child prevention of neurosis in schoolchildren |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского |
Бібліографічний опис: | Борщенко В. В. Этапы психофизиологического развития ребенка. Неврозы : метод. рек. для преподавателей и студ. ун-та / В. В. Борщенко; Южноукр. нац. пед. ун-т им. К. Д. Ушинского. – Текст. данные. – Одесса : [б. и.], 2010. – 22 с. |
Короткий огляд (реферат): | Методическая разработка предназначена для оказания практической помощи преподавателям и студентам гуманитарных дисциплин при проведении бесед, лекций, занятий, связанных с темами о психогигиене и психофизиологическом развитии детей. Методологическая разработка дает исчерпывающий материал об этапах психофизиологического развития детей. Подробно описаны периоды психофизиологического развития ребенка, их значение для приспособительных реакций. Особенное внимание уделяется ведущим видам деятельности каждого возрастного периода. Рассматриваются варианты неврозов у детей школьного возраста. Общие принципы профилактики неврозов у школьников. Методична розробка призначена для надання практичної допомоги викладачам і студентам гуманітарних дисциплін при проведенні бесід, лекцій, занять, пов'язаних з темами про психогигиене і психофізіологічному розвитку дітей. Методологічна розробка дає вичерпний матеріал про етапи психофізіологічного розвитку дітей. Докладно описані періоди психофізіологічного розвитку дитини, їх значення для пристосувальних реакцій. Особлива увага приділяється провідним видам діяльності кожного вікового періоду. Розглядаються варіанти неврозів у дітей шкільного віку. Загальні принципи профілактики неврозів у школярів. Methodical development is designed to provide practical assistance to teachers and students of humanities in conducting interviews, lectures, classes related to the topics of mental hygiene and psycho-physiological development of children. Methodological development provides comprehensive material on the stages of the psycho-physiological development of children. The periods of the child's psycho-physiological development, their significance for adaptive reactions are described in detail. Special attention is paid to the leading activities of each age period. Considered options for neurosis in school-age children. General principles of prevention of neurosis in schoolchildren. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1854 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра біології і охорони здоров’я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Борщенко В.В. этапы психофизиологического развития ребенка.pdf | 238.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.