Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1854
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорщенко, Валерия Владимировна-
dc.contributor.authorБорщенко, Валерія Володимирівна-
dc.contributor.authorBorshchenko, Valeriya Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2019-03-18T11:48:26Z-
dc.date.available2019-03-18T11:48:26Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБорщенко В. В. Этапы психофизиологического развития ребенка. Неврозы : метод. рек. для преподавателей и студ. ун-та / В. В. Борщенко; Южноукр. нац. пед. ун-т им. К. Д. Ушинского. – Текст. данные. – Одесса : [б. и.], 2010. – 22 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1854-
dc.description.abstractМетодическая разработка предназначена для оказания практической помощи преподавателям и студентам гуманитарных дисциплин при проведении бесед, лекций, занятий, связанных с темами о психогигиене и психофизиологическом развитии детей. Методологическая разработка дает исчерпывающий материал об этапах психофизиологического развития детей. Подробно описаны периоды психофизиологического развития ребенка, их значение для приспособительных реакций. Особенное внимание уделяется ведущим видам деятельности каждого возрастного периода. Рассматриваются варианты неврозов у детей школьного возраста. Общие принципы профилактики неврозов у школьников. Методична розробка призначена для надання практичної допомоги викладачам і студентам гуманітарних дисциплін при проведенні бесід, лекцій, занять, пов'язаних з темами про психогигиене і психофізіологічному розвитку дітей. Методологічна розробка дає вичерпний матеріал про етапи психофізіологічного розвитку дітей. Докладно описані періоди психофізіологічного розвитку дитини, їх значення для пристосувальних реакцій. Особлива увага приділяється провідним видам діяльності кожного вікового періоду. Розглядаються варіанти неврозів у дітей шкільного віку. Загальні принципи профілактики неврозів у школярів. Methodical development is designed to provide practical assistance to teachers and students of humanities in conducting interviews, lectures, classes related to the topics of mental hygiene and psycho-physiological development of children. Methodological development provides comprehensive material on the stages of the psycho-physiological development of children. The periods of the child's psycho-physiological development, their significance for adaptive reactions are described in detail. Special attention is paid to the leading activities of each age period. Considered options for neurosis in school-age children. General principles of prevention of neurosis in schoolchildren.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЮжноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинскогоuk
dc.subjectпсихогигиенаuk
dc.subjectпсихофизиологическое развитие детейuk
dc.subjectпериоды психофизиологического развития ребенкаuk
dc.subjectпрофилактика неврозов у школьниковuk
dc.subjectпсихогігієнаuk
dc.subjectпсихофізіологічний розвиток дітейuk
dc.subjectперіоди психофізіологічного розвиткуuk
dc.subjectпрофілактика неврозів у школярівuk
dc.subjectmental hygieneuk
dc.subjectpsychophysiological development of childrenuk
dc.subjectperiods of psychophysiological development of the childuk
dc.subjectprevention of neurosis in schoolchildrenuk
dc.titleЭтапы психофизиологического развития ребенка. Неврозыuk
dc.title.alternativeЕтапи психофізіологічного розвитку дитини. Неврозыuk
dc.title.alternativeStages of psychophysiological development of the child. Neurosesuk
dc.typeOtheruk
Appears in Collections:Кафедра біології та охорони здоров’я



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.