Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18543
Назва: Професійне самовизначення старшокласників з розвиненим емоційним інтелектом
Автори: Ситнік, Світлана Володимирівна
Сытник, Светлана Владимировна
Sytnik, Svitlana Volodymyrivna
Шейкіна, В. П.
Ключові слова: професійне самовизначення
емоційний інтелект
старшокласники
міжособистсісна взаємодія
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ситнік С. В. Професійне самовизначення старшокласників з розвиненим емоційним інтелектом / С. В Ситнік, В. П. Шейкіна // Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Всеукр. наук.-практич. інтернет- конференції (19 травня 2023 року, м. Одеса). Одеса, 2023. – С. 138-142.
Короткий огляд (реферат): Показано, що більшість сучасних старшокласників мали дуже низький (33%), низький (27%) або середній рівень емоційного інтелекту (20%). Вони характеризуються відсутністю мотивації досягнення успіху у діяльності, у взаємодії і спілкуванні через низьку здатність до розуміння власних почуттів та емоцій інших людей, невиражену потребу в пізнанні самого себе та оточуючих, неадекватне уявлення про сприйняття себе іншими людьми, через імпульсивність та нездатність керувати своїми емоціями, через відсутність установки на позитивне, оптимістичне сприйняття себе та інших. 2. Установлено у кореляційному дослідженні, що емоційний інтелект прямо пов’язаний з інтересом до професій типів «людина-людина», «людина художній образ», до навчальних предметів з літератури та мистецтва, до праці в соціальному та артистичному професійному середовищі, а також від’ємно - з інтересом до техніки та електроніки, з відданням переваги професіям реалістичного типу. 3. Визначено при порівняння груп осіб з різними рівнями емоційного інтелекту, що старшокласники з високим рівнем емоційного інтелекту мають інтерес до різних професій, які вимагають спілкування з людьми та емоційної взаємодії, вони здатні досягти успіху у таких професіях, як психолог, соціальний працівник, вчитель або тренер, фахівець зі зв'язків з громадськістю, менеджер з продажу або бізнес-аналітик, представник в сфері медіа або журналістики, медичний працівник, митець (актор, музикант або художник). Проте, варто зазначити, що високий рівень емоційного інтелекту може бути корисним для будь-якої професії, оскільки він допомагає встановлювати ефективну міжособистісну взаємодію та вирішувати конфліктні ситуації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18543
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми практичної психології (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sytnik Svitlana Volodymyrivna.pdf323.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.