Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18543
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСитнік, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorСытник, Светлана Владимировна-
dc.contributor.authorSytnik, Svitlana Volodymyrivna-
dc.contributor.authorШейкіна, В. П.-
dc.date.accessioned2023-12-26T12:34:41Z-
dc.date.available2023-12-26T12:34:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСитнік С. В. Професійне самовизначення старшокласників з розвиненим емоційним інтелектом / С. В Ситнік, В. П. Шейкіна // Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Всеукр. наук.-практич. інтернет- конференції (19 травня 2023 року, м. Одеса). Одеса, 2023. – С. 138-142.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18543-
dc.description.abstractПоказано, що більшість сучасних старшокласників мали дуже низький (33%), низький (27%) або середній рівень емоційного інтелекту (20%). Вони характеризуються відсутністю мотивації досягнення успіху у діяльності, у взаємодії і спілкуванні через низьку здатність до розуміння власних почуттів та емоцій інших людей, невиражену потребу в пізнанні самого себе та оточуючих, неадекватне уявлення про сприйняття себе іншими людьми, через імпульсивність та нездатність керувати своїми емоціями, через відсутність установки на позитивне, оптимістичне сприйняття себе та інших. 2. Установлено у кореляційному дослідженні, що емоційний інтелект прямо пов’язаний з інтересом до професій типів «людина-людина», «людина художній образ», до навчальних предметів з літератури та мистецтва, до праці в соціальному та артистичному професійному середовищі, а також від’ємно - з інтересом до техніки та електроніки, з відданням переваги професіям реалістичного типу. 3. Визначено при порівняння груп осіб з різними рівнями емоційного інтелекту, що старшокласники з високим рівнем емоційного інтелекту мають інтерес до різних професій, які вимагають спілкування з людьми та емоційної взаємодії, вони здатні досягти успіху у таких професіях, як психолог, соціальний працівник, вчитель або тренер, фахівець зі зв'язків з громадськістю, менеджер з продажу або бізнес-аналітик, представник в сфері медіа або журналістики, медичний працівник, митець (актор, музикант або художник). Проте, варто зазначити, що високий рівень емоційного інтелекту може бути корисним для будь-якої професії, оскільки він допомагає встановлювати ефективну міжособистісну взаємодію та вирішувати конфліктні ситуації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectстаршокласникиuk
dc.subjectміжособистсісна взаємодіяuk
dc.titleПрофесійне самовизначення старшокласників з розвиненим емоційним інтелектомuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми практичної психології (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sytnik Svitlana Volodymyrivna.pdf323.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.