Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1844
Назва: Педагогічні умови формування фасилітаційної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у професійній підготовці
Інші назви: Pedagogical conditions of facilitation competence formation of future teachers of the Humanities in professional training
Автори: Фокша, Олена Михайлівна
Foksha, Olena Mykhailivna
Ключові слова: фасилітація
компетентність
фасилітаційна компетентність
формування
педагогічні умови
майбутні вчителі гуманітарних спеціальностей
професійна підготовка
заклад вищої освіти
future teachers of the Humanities
facilitation
competence
facilitation competence of future teachers of the Humanitarian specialties
pedagogical conditions
model of facilitation competence formation of future teachers of the Humanities
model of facilitation competence formation of future teachers of the Humanities
professional training
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Фокша О. М. Педагогічні умови формування фасилітаційної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у професійній підготовці : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Олена Михайлівна Фокша; наук. кер. О. А. Галіцан; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2019. – 240 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячене проблемі формування фасилітаційної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у професійній підготовці. Досліджено та проаналізовано стан розробленості проблеми професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей в контексті формування у них певного виду професійної компетентності – фасилітаційної компетентності. Спираючись на результати аналізу наукового фонду визначено методологічну опору розробки проблеми формування фасилітаційної компетентності вчителів, а саме: в освітню систему має бути закладено провідну ідею гуманістичного світогляду, що передбачає усвідомлення природи і людини в їх єдності, відмову від авторитарного, міфологічного стилю мислення, терпимість, здатність до компромісів, поважне ставлення до чужої думки, індивідуальності кожного, до інших культур, цінностей, вірувань, довіру до людини та віру в неї.PhD thesis is devoted to the problem of facilitation competence formation of future teachers of the Humanities in professional training. Basing on the results of the scientific fund analysis there has been characterized the specifics of the professional activity of the teacher of the Humanities that is the formation of the spiritual culture of the students (as a factor of the spiritual security of the nation) within which the conceptualization of their outlook is realized; the processes of self-knowledge and self-realization of children are actualized; the moral-ethical and social position of the personality is formed. The peculiarity of the professional training of future teachers of the Humanities in higher education institutions has been characterized, depending on the formation of their «nonlinear» humanitarian style of thinking, the ability to build up constructive models of polylogical, tolerant communication with the surrounding ones, based on the specific characteristics of the individual (empathy, reflexivity, congruence) subject-subjective orientation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1844
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogical conditions.pdf1.9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.