Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18381
Назва: Специфіка формування читацької та літературознавчої компетентності учнів в умовах дистанційного навчання
Автори: Квадрі, М.
Ключові слова: дистанційне навчання
читацька компеетенція
літературознавча компетентність
Дата публікації: 2023
Видавництво: ІЦО НАПН України
Бібліографічний опис: Квадрі М. Специфіка формування читацької та літературознавчої компетентності учнів в умовах дистанційного навчання / М. Квадрі // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С.65-67.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження зумовлена тим, що в умовах особистісно-орієнтованого навчання потрібна така система читання, яка забезпечить розвиток дитини, збагатить її емоційно-художній досвід, інформаційно-естетичну базу, що сприятиме становленню духовного світу, розвиватиме відчуття прекрасного.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18381
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kvadri.pdf2.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.