Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18367
Назва: Дослідження ефективності застосування засобів інтерактивності при навчанні програмуванню в школі
Автори: Аташова, М
Корабльов, Вячеслав Анатолійович
Кораблев, Вячеслав Анатольевич
Korablyov, Vyacheslav Anatoliyovych
Бойко, Ольга Павлівна
Boіko, Olha Pavlivna
Бойко, Ольга Павловна
Ключові слова: інформаційні технології
інтерактивні засоби
навчання програмуванню в школах
Дата публікації: 2023
Видавництво: ІЦО НАПН України
Бібліографічний опис: Аташова М. Дослідження ефективності застосування засобів інтерактивності при навчанні програмуванню в школі / М. Аташова, В. А. Корабльов, О. П. Бойко // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С.42-44.
Короткий огляд (реферат): Сучасний світ неможливо уявити без інформаційних технологій, і освіта не є винятком. Актуальність проблеми полягає в необхідності підготовки молодого покоління до життя в цифровому суспільстві. Основний результат, який ми прагнемо отримати, - це визначення ефективності інтерактивних засобів у процесі навчання програмуванню в школах. Додатково, з урахуванням швидкого розвитку технологій, шкільна освіта потребує сучасних методів навчання, які б могли адаптуватися під індивідуальні потреби кожного учня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18367
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Atashova, Korablyov, Boyko.pdf2.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.