Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18367
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАташова, М-
dc.contributor.authorКорабльов, Вячеслав Анатолійович-
dc.contributor.authorКораблев, Вячеслав Анатольевич-
dc.contributor.authorKorablyov, Vyacheslav Anatoliyovych-
dc.contributor.authorБойко, Ольга Павлівна-
dc.contributor.authorBoіko, Olha Pavlivna-
dc.contributor.authorБойко, Ольга Павловна-
dc.date.accessioned2023-11-27T08:27:22Z-
dc.date.available2023-11-27T08:27:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАташова М. Дослідження ефективності застосування засобів інтерактивності при навчанні програмуванню в школі / М. Аташова, В. А. Корабльов, О. П. Бойко // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С.42-44.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18367-
dc.description.abstractСучасний світ неможливо уявити без інформаційних технологій, і освіта не є винятком. Актуальність проблеми полягає в необхідності підготовки молодого покоління до життя в цифровому суспільстві. Основний результат, який ми прагнемо отримати, - це визначення ефективності інтерактивних засобів у процесі навчання програмуванню в школах. Додатково, з урахуванням швидкого розвитку технологій, шкільна освіта потребує сучасних методів навчання, які б могли адаптуватися під індивідуальні потреби кожного учня.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherІЦО НАПН Україниuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectінтерактивні засобиuk
dc.subjectнавчання програмуванню в школахuk
dc.titleДослідження ефективності застосування засобів інтерактивності при навчанні програмуванню в школіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Atashova, Korablyov, Boyko.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.