Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18291
Назва: | Формування зв'язних висловлювань у дошкільників з загальним недорозвитком мовлення та порушенням зору |
Автори: | Форостян, Ольга Іванівна Forostjan, Olha Ivanivna Карташова, Т. І. |
Ключові слова: | дошкільна освіта недорозвиток мовлення порушення зору |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
Бібліографічний опис: | Форостян О.І. Формування зв'язних висловлювань у дошкільників з загальним недорозвитком мовлення та порушенням зору / О.І Форостян, /Т. І. Карташова // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 199-202. |
Короткий огляд (реферат): | Види мовленнєвої діяльності розглядаються в контексті процесу комунікації як реактивні (говоріння), або як ініційні (слухняність та читання). Паралельно з цим, за спрямованістю актів види мовленнєвої діяльності поділяються на рецептивні, засновані на процесах сприйняття (слухання та читання) та на продуктивні, спрямовані на здійснення та видачу мовного повідомлення (говоріння). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18291 |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Forostjan, Kartashova.pdf | 3.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.