Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18291
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФоростян, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorForostjan, Olha Ivanivna-
dc.contributor.authorКарташова, Т. І.-
dc.date.accessioned2023-11-21T10:34:46Z-
dc.date.available2023-11-21T10:34:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФоростян О.І. Формування зв'язних висловлювань у дошкільників з загальним недорозвитком мовлення та порушенням зору / О.І Форостян, /Т. І. Карташова // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 199-202.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18291-
dc.description.abstractВиди мовленнєвої діяльності розглядаються в контексті процесу комунікації як реактивні (говоріння), або як ініційні (слухняність та читання). Паралельно з цим, за спрямованістю актів види мовленнєвої діяльності поділяються на рецептивні, засновані на процесах сприйняття (слухання та читання) та на продуктивні, спрямовані на здійснення та видачу мовного повідомлення (говоріння).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectнедорозвиток мовленняuk
dc.subjectпорушення зоруuk
dc.titleФормування зв'язних висловлювань у дошкільників з загальним недорозвитком мовлення та порушенням зоруuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forostjan, Kartashova.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.