Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18249
Назва: Формування конструктивно-ігрової діяльності у дітей 5-6 років з порушеннями інтелектуального розвитку засобами лего-конструювання
Автори: Лещій, Наталія Петрівна
Leshchii, Nataliia Petrovna
Брехунцова, Ю. О.
Ключові слова: дошкільна освіта
старші дошкільники
порушення інтелектуального розвитку
конструктивно-ігрова діяльність
лего-конструювання
конструктор LEGO
Дата публікації: 2023
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Лещій Н. П. Формування конструктивно-ігрової діяльності у дітей 5-6 років з порушеннями інтелектуального розвитку засобами лего-конструювання / Н. П. Лещій, Ю. О. Брехунцова // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 61-65.
Короткий огляд (реферат): Технологічний прогрес, глобалізація освіти та активне впровадження інновацій спрямовані на підвищення ефективності навчання, виховання та корекції дітей дошкільного та шкільного віку, які мають порушення інтелектуального розвитку. З метою забезпечення необхідного рівня розвитку дітей з порушенням інтелектуального розвитку сучасна загальна та спеціальна (корекційна) педагогіка постійно вдосконалює методи та навчальні засоби; підвищує ефективність освіти, виховання та корекційного впливу; реалізує умови підвищення інтелектуального та творчого потенціалу дітей, а також сприяє їхньому творчому розвитку. З цією метою широко використовуються засоби конструкторсько-ігрової діяльності, зокрема конструктори LEGO.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18249
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Leshchii, Brekhuntsova.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.