Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18249
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛещій, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorLeshchii, Nataliia Petrovna-
dc.contributor.authorБрехунцова, Ю. О.-
dc.date.accessioned2023-11-20T07:54:45Z-
dc.date.available2023-11-20T07:54:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛещій Н. П. Формування конструктивно-ігрової діяльності у дітей 5-6 років з порушеннями інтелектуального розвитку засобами лего-конструювання / Н. П. Лещій, Ю. О. Брехунцова // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 61-65.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18249-
dc.description.abstractТехнологічний прогрес, глобалізація освіти та активне впровадження інновацій спрямовані на підвищення ефективності навчання, виховання та корекції дітей дошкільного та шкільного віку, які мають порушення інтелектуального розвитку. З метою забезпечення необхідного рівня розвитку дітей з порушенням інтелектуального розвитку сучасна загальна та спеціальна (корекційна) педагогіка постійно вдосконалює методи та навчальні засоби; підвищує ефективність освіти, виховання та корекційного впливу; реалізує умови підвищення інтелектуального та творчого потенціалу дітей, а також сприяє їхньому творчому розвитку. З цією метою широко використовуються засоби конструкторсько-ігрової діяльності, зокрема конструктори LEGO.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectстарші дошкільникиuk
dc.subjectпорушення інтелектуального розвиткуuk
dc.subjectконструктивно-ігрова діяльністьuk
dc.subjectлего-конструюванняuk
dc.subjectконструктор LEGOuk
dc.titleФормування конструктивно-ігрової діяльності у дітей 5-6 років з порушеннями інтелектуального розвитку засобами лего-конструюванняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Leshchii, Brekhuntsova.pdf3.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.