Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18199
Назва: Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: особливості використання тестових матеріалів під час вивчення англійської мови
Автори: Ірхіна, Юліана Валентинівна
Irkhina, Juliana Valentynivna
Ключові слова: викладання іноземної мови
аглійська мова
текстові матеріали
когнітивно-прогматичний аспект
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавнича група «Наукові перспективи», громадська організація «Християнська академія педагогічних наук України» та громадська організація «Всеукраїнська асоціація педагогів і психологів з духовно-морального виховання»
Бібліографічний опис: Ірхіна Ю.В. Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: особливості використання тестових матеріалів під час вивчення англійської мови / Ю.В. Ірхіна // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку Матеріали XXIX-ої Міжнародної науково-практичної конференції (07 лютого 2023 року, Тепліце (Чехія), дистанційно) 2023. С. 273 – 276
Короткий огляд (реферат): В контексті теоретичного обгрунтування когнітивно-прагматичних аспектів функціонування та викладання іноземної мови нами було проаналізовано особливості використання тестових матеріалів під час вивчення англійської мови, як засіб реалізації програмно-орієнтованого способу навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18199
Розташовується у зібраннях:Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Irkhina.pdf3.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.