Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18199Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ірхіна, Юліана Валентинівна | - |
| dc.contributor.author | Irkhina, Juliana Valentynivna | - |
| dc.date.accessioned | 2023-11-09T10:38:06Z | - |
| dc.date.available | 2023-11-09T10:38:06Z | - |
| dc.date.issued | 2023 | - |
| dc.identifier.citation | Ірхіна Ю.В. Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: особливості використання тестових матеріалів під час вивчення англійської мови / Ю.В. Ірхіна // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку Матеріали XXIX-ої Міжнародної науково-практичної конференції (07 лютого 2023 року, Тепліце (Чехія), дистанційно) 2023. С. 273 – 276 | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18199 | - |
| dc.description.abstract | В контексті теоретичного обгрунтування когнітивно-прагматичних аспектів функціонування та викладання іноземної мови нами було проаналізовано особливості використання тестових матеріалів під час вивчення англійської мови, як засіб реалізації програмно-орієнтованого способу навчання. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Видавнича група «Наукові перспективи», громадська організація «Християнська академія педагогічних наук України» та громадська організація «Всеукраїнська асоціація педагогів і психологів з духовно-морального виховання» | uk |
| dc.subject | викладання іноземної мови | uk |
| dc.subject | аглійська мова | uk |
| dc.subject | текстові матеріали | uk |
| dc.subject | когнітивно-прогматичний аспект | uk |
| dc.title | Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: особливості використання тестових матеріалів під час вивчення англійської мови | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Irkhina.pdf | 3.96 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.