Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1816
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРабецька, Надія Леонідівна-
dc.contributor.authorRabetska, Nadiya Leonidivna-
dc.date.accessioned2019-03-14T11:03:54Z-
dc.date.available2019-03-14T11:03:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРабецька Н. Л. Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери у професійній подготовці : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Надія Леонідівна Рабецька; наук. кер. Т. Ю. Осипова; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2018. – 299 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1816-
dc.description.abstractДисертаційне дослідження присвячено проблемі формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери у професійній підготовці. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери у професійній підготовці (усвідомлення майбутніми фахівцями варіативності комунікативної взаємодії у соціальній сфері; озброєння студентів комунікативними моделями поведінки в соціальній сфері; забезпечення педагогічної підтримки становлення майбутніх фахівців соціономічної сфери як суб’єктів професійної комунікації); визначено сутність феномена «комунікативна компетентність майбутніх фахівців соціономічної сфери», уточнено поняття «професійна діяльність фахівців соціономічної сфери», яке в дослідженні розуміється як складноструктуроване, полікомпонентне особистісне утворення, що ґрунтується на сукупності знань, умінь, досвіду організації професійного спілкування й міжособистісної взаємодії на підставі конструктивного діалогу й характеризується здатністю сприймати й розуміти партнерів по взаємодії. The following thesis gives theoretical summarizing and new solving of scientific problem of communicative competence formation of future specialists in socionic sphere during professional training that allowed to ground and build a structural model for supplying this process, develop and test the experimental methodology with the phased introduction of pedagogical conditions in the system of professional training of students. In the first chapter “Theoretical basis of communicative competence formation of future specialists in the socionic sphere during professional training” we analyzed the state of research of the problem of communicative competence formation of future specialists in the socionic sphere, clarified the content of the notions “professional activity of specialists in the socionic sphere”, “communicative competence”, the essence and structure of the phenomenon “communicative competence of future specialists in the socionic sphere”, grounded the pedagogical conditions.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмайбутні фахівці соціономічної сфериuk
dc.subjectпрофесійна діяльність фахівців соціономічної сфериuk
dc.subjectкомунікативна компетентність майбутніх фахівців соціономічної сфериuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectмодель формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфериuk
dc.subjectfuture specialists in the socionic sphereuk
dc.subjectprofessional activity of specialists in the socionic sphereuk
dc.subjectcommunicative competence of future specialists in the socionic sphereuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectmodel of communicative competence formation of future specialists in socionic sphereuk
dc.titleФормування комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери у професійній підготовціuk
dc.title.alternativeCommunicative competence formation of future specialists in socionic sphere during professional traininguk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рабецька Надія Леонідівна.pdf4.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.