Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18161
Назва: | Методи арт-терапії для виявлення та подолання тривожності у дошкільників |
Автори: | Кримова, Наталія Олексіївна Krymova, Nataliya Oleksiivna Івченко, Л. І. |
Ключові слова: | арт-терапія тривожність дошкільний вік |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Видавництво ТОВ «Лерадрук» |
Бібліографічний опис: | Кримова Н. О. Методи арт-терапії для виявлення та подолання тривожності у дошкільників / Н. О. Кримова, Л. І. Івченко // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 110-116. |
Короткий огляд (реферат): | У контексті пошуку нових ефективних методів і методик щодо подолання тривожності у дітей дошкільного віку фахівці фокусуються саме на корекційно-розвивальних технологіях – арт-терапії. Вимір арт-терапії надає можливість виявляти, розуміти власні образи, почуття. Така художньо-творча діяльність дитини має діагностичний, розвиваючий, корекційний аспекти, при цьому встановлюються емоційні, довірливі комунікативні контакти в системах «дитина-дитина», «дитина-батьки», «дитина-фахівець». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18161 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Krymova.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.