Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18161
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кримова, Наталія Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Krymova, Nataliya Oleksiivna | - |
dc.contributor.author | Івченко, Л. І. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-06T08:45:31Z | - |
dc.date.available | 2023-11-06T08:45:31Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Кримова Н. О. Методи арт-терапії для виявлення та подолання тривожності у дошкільників / Н. О. Кримова, Л. І. Івченко // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 110-116. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18161 | - |
dc.description.abstract | У контексті пошуку нових ефективних методів і методик щодо подолання тривожності у дітей дошкільного віку фахівці фокусуються саме на корекційно-розвивальних технологіях – арт-терапії. Вимір арт-терапії надає можливість виявляти, розуміти власні образи, почуття. Така художньо-творча діяльність дитини має діагностичний, розвиваючий, корекційний аспекти, при цьому встановлюються емоційні, довірливі комунікативні контакти в системах «дитина-дитина», «дитина-батьки», «дитина-фахівець». | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавництво ТОВ «Лерадрук» | uk |
dc.subject | арт-терапія | uk |
dc.subject | тривожність | uk |
dc.subject | дошкільний вік | uk |
dc.title | Методи арт-терапії для виявлення та подолання тривожності у дошкільників | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Krymova.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.