Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКримова, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorKrymova, Nataliya Oleksiivna-
dc.contributor.authorІвченко, Л. І.-
dc.date.accessioned2023-11-06T08:45:31Z-
dc.date.available2023-11-06T08:45:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКримова Н. О. Методи арт-терапії для виявлення та подолання тривожності у дошкільників / Н. О. Кримова, Л. І. Івченко // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 110-116.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18161-
dc.description.abstractУ контексті пошуку нових ефективних методів і методик щодо подолання тривожності у дітей дошкільного віку фахівці фокусуються саме на корекційно-розвивальних технологіях – арт-терапії. Вимір арт-терапії надає можливість виявляти, розуміти власні образи, почуття. Така художньо-творча діяльність дитини має діагностичний, розвиваючий, корекційний аспекти, при цьому встановлюються емоційні, довірливі комунікативні контакти в системах «дитина-дитина», «дитина-батьки», «дитина-фахівець».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавництво ТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectарт-терапіяuk
dc.subjectтривожністьuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.titleМетоди арт-терапії для виявлення та подолання тривожності у дошкільниківuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krymova.pdf5.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.