Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18055
Назва: Мовні особливості технік переконування в англомовних рекламних текстах
Інші назви: Linguistic features of persuasion techniques in english-language advertising texts
Автори: Zaіtseva, Catheryna Ivanivna
Зайцева, Катерина Іванівна
Поведа, Т. П.
Синявська, А. М.
Ключові слова: мовні особливості
техніки переконування.
англомовна реклама
риторичні прийоми
стилістичні фігури
лексичні засоби
цільова аудиторія
маніпулятивні техніки
стимулювання покупки
language features
persuasive techniques
English-language advertising
rhetorical devices
stylistic figures
lexical means
target audience
manipulative techniques
purchase incentives
Дата публікації: 2023
Видавництво: Інституту філософії та соціології Національної академії наук Азербайджану
Бібліографічний опис: Зайцева К. І. Мовні особливості технік переконування в англомовних рекламних текстах / К. І. Зайцева , Т. П. Поведа, А. М. Синявська // Вісник науки і освіти. - 2023. - №8. - С. 156-174.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано мовні особливості та техніки переконування, які лежать в основі англомовних рекламних текстів. Розглянуто різні аспекти використання мови у рекламі, від лексичних та граматичних особливостей до риторичних фігур та засобів емоційного впливу. У ході аналізу цих аспектів розкрито суть технік переконування та їхній вплив на споживачів, що сприяє глибшому розумінню комунікативної природи рекламних текстів. Описано та наведено приклади найбільш поширених у рекламних текстах технік переконування. Показано, що анафора та епіфора можуть використовуватися в рекламі для створення ритмічної структури, яка залишається в памʼяті споживача, а також для підсилення ключового рекламного послання. Антитеза дозволяє рекламодавцям створити контраст, який робить рекламне повідомлення більш запамʼятовуваним та ефективним, акцентуючи особливі аспекти продукту або бренду. Риторичні питання в рекламних текстах допомагають залучити споживача до діалогу, навіть якщо цей діалог є одностороннім. Вони підсилюють рекламне повідомлення, спонукають аудиторію до роздумів. Метафори в рекламних текстах дозволяють компаніям комунікувати свої ідеї та цінності ефективно та креативно, створюючи емоційний звʼязок зі споживачами. The article analyzes the linguistic features and persuasive techniques underlying English-language advertising texts. The article considers various aspects of language use in advertising, from lexical and grammatical features to rhetorical figures and means of emotional influence. The analysis of these aspects reveals the essence of persuasive techniques and their impact on consumers, which contributes to a deeper understanding of the communicative nature of advertising texts. The most common persuasive techniques used in advertising texts are described and examples are given. It is shown that anaphora and epiphora can be used in advertising to create a rhythmic structure that stays in the consumer's memory, as well as to reinforce the key advertising message. Antithesis allows advertisers to create a contrast that makes an advertising message more memorable and effective by emphasizing specific aspects of a product or brand. Rhetorical questions in advertising texts help to engage consumers in a dialogue, even if this dialogue is one-sided. They reinforce the advertising message and encourage the audience to think. Metaphors in advertising texts allow companies to communicate their ideas and values effectively and creatively, creating an emotional connection with consumers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18055
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та методики викладання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaіtseva Catheryna Ivanivna.pdf541.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.