Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18055
Title: Мовні особливості технік переконування в англомовних рекламних текстах
Other Titles: Linguistic features of persuasion techniques in english-language advertising texts
Authors: Zaіtseva, Catheryna Ivanivna
Зайцева, Катерина Іванівна
Поведа, Т. П.
Синявська, А. М.
Keywords: мовні особливості
техніки переконування.
англомовна реклама
риторичні прийоми
стилістичні фігури
лексичні засоби
цільова аудиторія
маніпулятивні техніки
стимулювання покупки
language features
persuasive techniques
English-language advertising
rhetorical devices
stylistic figures
lexical means
target audience
manipulative techniques
purchase incentives
Issue Date: 2023
Publisher: Інституту філософії та соціології Національної академії наук Азербайджану
Citation: Зайцева К. І. Мовні особливості технік переконування в англомовних рекламних текстах / К. І. Зайцева , Т. П. Поведа, А. М. Синявська // Вісник науки і освіти. - 2023. - №8. - С. 156-174.
Abstract: У статті проаналізовано мовні особливості та техніки переконування, які лежать в основі англомовних рекламних текстів. Розглянуто різні аспекти використання мови у рекламі, від лексичних та граматичних особливостей до риторичних фігур та засобів емоційного впливу. У ході аналізу цих аспектів розкрито суть технік переконування та їхній вплив на споживачів, що сприяє глибшому розумінню комунікативної природи рекламних текстів. Описано та наведено приклади найбільш поширених у рекламних текстах технік переконування. Показано, що анафора та епіфора можуть використовуватися в рекламі для створення ритмічної структури, яка залишається в памʼяті споживача, а також для підсилення ключового рекламного послання. Антитеза дозволяє рекламодавцям створити контраст, який робить рекламне повідомлення більш запамʼятовуваним та ефективним, акцентуючи особливі аспекти продукту або бренду. Риторичні питання в рекламних текстах допомагають залучити споживача до діалогу, навіть якщо цей діалог є одностороннім. Вони підсилюють рекламне повідомлення, спонукають аудиторію до роздумів. Метафори в рекламних текстах дозволяють компаніям комунікувати свої ідеї та цінності ефективно та креативно, створюючи емоційний звʼязок зі споживачами. The article analyzes the linguistic features and persuasive techniques underlying English-language advertising texts. The article considers various aspects of language use in advertising, from lexical and grammatical features to rhetorical figures and means of emotional influence. The analysis of these aspects reveals the essence of persuasive techniques and their impact on consumers, which contributes to a deeper understanding of the communicative nature of advertising texts. The most common persuasive techniques used in advertising texts are described and examples are given. It is shown that anaphora and epiphora can be used in advertising to create a rhythmic structure that stays in the consumer's memory, as well as to reinforce the key advertising message. Antithesis allows advertisers to create a contrast that makes an advertising message more memorable and effective by emphasizing specific aspects of a product or brand. Rhetorical questions in advertising texts help to engage consumers in a dialogue, even if this dialogue is one-sided. They reinforce the advertising message and encourage the audience to think. Metaphors in advertising texts allow companies to communicate their ideas and values effectively and creatively, creating an emotional connection with consumers.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18055
Appears in Collections:Кафедра германської філології та методики викладання іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaіtseva Catheryna Ivanivna.pdf541.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.