Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1801
Назва: Методика мовленнєво-культурної адаптації іноземних студентів засобами креолізованих рекламних текстів
Інші назви: Methods facilitating speech and culture adaptation of foreign students by means of creolized advertising texts
Автори: Гадомська, Аліна Анатоліївна
Hadomska, Alina Anatoliyivna
Ключові слова: мовленнєво-культурна адаптація
інтерактивний мовленнєво-адаптивний комплекс
іноземні студенти
креолізовані рекламні тексти
speech and culture adaptation
interactive speech and adaptive complex
foreign students
creolized advertising texts
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гадомська А. А. Методика мовленнєво-культурної адаптації іноземних студентів засобами креолізованих рекламних текстів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Аліна Анатоліївна Гадомська; наук. кер. Ж. Д. Горіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2017. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційну роботу присвячено проблемі формування мовленнєво-культурної адаптації іноземних студентів засобами креолізованих рекламних текстів. У дисертації розкрито лінгвометодичні засади відбору креолізованих текстів реклами як навчальних автентичних матеріалів, визначено їх місце і функції в мовленнєво-культурній адаптації іноземних студентів, науково обґрунтовано сутність мовленнєво-культурної адаптації; виявлено критерії сформованості мовленнєво-культурної адаптації іноземних студентів засобами креолізованих рекламних текстів (лексико-асоціативний, мовно-нормативний, культурознавчий, класифікаційно-конструктивний) з показниками і схарактеризовано рівні сформованості мовленнєво-культурної адаптації іноземних студентів (рубіжний, просунутий, основний, елементарний). The dissertation is devoted to the problem of formation of speech and culture adaptation of foreign students by means of creolized advertising texts. The linguistic and methodical fundamentals for the choice of creolized advertising texts as educational authentic materials have been revealed; their place and functions within the speech and culture adaptation of foreign students have been defined, the essence of the speech and culture adaptation has been grounded; the formation criteria of the foreign students’ adaptation by means of creolized advertising texts (lexical-associative, speech-normative, culturological, classification-constructive) with their indicators have been determined; the formation levels of the foreign students’ speech and culture adaptation (threshold, advanced, basic, elementary) have been characterized; there has been grounded the interactive speech and adaptive complex which presupposes the integrity of the foreign students’ linguistic and speech skills, background and culturological knowledge which are formed due to constant interaction of all participants of the educational process facilitating speech and culture adaptation of foreign language speakers’ under conditions of Ukrainian culture and speech space.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1801
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hadomska.aref.pdf526.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.