Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17928
Назва: Мультисенсорний підхід у формуванні мовленнєвої діяльності у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах загальноосвітньої школи
Автори: Лещій, Наталія Петрівна
Leshchii, Nataliia Petrovna
Савченко, Євгенія Юріївна
Savchenko, Yevgenia Yuryivna
Ключові слова: мовленнєва діяльність
альтернативні комунікації
порушення інтелектуального розвитку
мультисенсорний підхід
Дата публікації: 2021
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Лещій Н. П. Мультисенсорний підхід у формуванні мовленнєвої діяльності у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах загальноосвітньої школи / Н. П. Лещій, Є. Ю. Савченко // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 41-45.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено історичне підґрунтя проблеми формування мовленнєвої діяльності у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, підкреслено значущість використання мультисенсорного підходу, як умова успішного формування мовленнєвої діяльності в умовах загальноосвітньої школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17928
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Leshchii.pdf1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.