Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17928
Title: Мультисенсорний підхід у формуванні мовленнєвої діяльності у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах загальноосвітньої школи
Authors: Лещій, Наталія Петрівна
Leshchii, Nataliia Petrovna
Савченко, Євгенія Юріївна
Savchenko, Yevgenia Yuryivna
Keywords: мовленнєва діяльність
альтернативні комунікації
порушення інтелектуального розвитку
мультисенсорний підхід
Issue Date: 2021
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Лещій Н. П. Мультисенсорний підхід у формуванні мовленнєвої діяльності у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах загальноосвітньої школи / Н. П. Лещій, Є. Ю. Савченко // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 41-45.
Abstract: У статті висвітлено історичне підґрунтя проблеми формування мовленнєвої діяльності у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, підкреслено значущість використання мультисенсорного підходу, як умова успішного формування мовленнєвої діяльності в умовах загальноосвітньої школи.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17928
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Leshchii.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.