Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17914
Назва: Психолого-педагогічні умови формування усного мовлення у молодших школярів з гіперактивністю
Автори: Кабельнікова, Н. В.
Ігнатенко, Т. П.
Ключові слова: психолого-педагогічні умови
усне мовлення
молодші школярі
гіперактивність
psychological and pedagogical conditions
junior schoolchildren
hyperactivity
oral speech
Дата публікації: 2021
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Кабельнікова Н. В. Психолого-педагогічні умови формування усного мовлення у молодших школярів з гіперактивністю / Н. В. Кабельнікова, Т. П. Ігнатенко // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 23-26.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі мовленнєвого розвитку дітей з гіперактивністю. Автором розглянуто психолого-педагогічні умови формування усного мовлення у молодших школярів з синдромом гіперактивності. The article is sanctified to the problem of speech development of children with гіперактивністю. An author is consider the психолого-педагогічні terms of forming of the verbal broadcasting for junior schoolchildren with the syndrome of hyperkinetic.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17914
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kabelnikova.pdf1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.