Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17914
Title: Психолого-педагогічні умови формування усного мовлення у молодших школярів з гіперактивністю
Authors: Кабельнікова, Н. В.
Ігнатенко, Т. П.
Keywords: психолого-педагогічні умови
усне мовлення
молодші школярі
гіперактивність
psychological and pedagogical conditions
junior schoolchildren
hyperactivity
oral speech
Issue Date: 2021
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Кабельнікова Н. В. Психолого-педагогічні умови формування усного мовлення у молодших школярів з гіперактивністю / Н. В. Кабельнікова, Т. П. Ігнатенко // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 23-26.
Abstract: Стаття присвячена проблемі мовленнєвого розвитку дітей з гіперактивністю. Автором розглянуто психолого-педагогічні умови формування усного мовлення у молодших школярів з синдромом гіперактивності. The article is sanctified to the problem of speech development of children with гіперактивністю. An author is consider the психолого-педагогічні terms of forming of the verbal broadcasting for junior schoolchildren with the syndrome of hyperkinetic.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17914
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kabelnikova.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.