Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17901
Назва: Особливості викладання англійської мови за професійним спрямуванням здобувачам вищої освіти хірургічних відділень: перспективи для інтеграції it технологій
Інші назви: Pеculiarities of teaching english for professional purposes to higher education students of surgical departments: prospects for the integration of it technologies
Автори: Корольова, Наталія Лівіївна
Korolova, Nataliia
Ткаченко, Л. М.
Горват, Г. Т.
Ключові слова: англійська мова за професійним спрямуванням,
медицина
інтеграція технологій
мовна компетенція
цифрові навички
ESP
medicine
technology integration
language competencе
digital skills
Дата публікації: 2023
Видавництво: Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління"
Бібліографічний опис: Корольова Н. Л. Особливості викладання англійської мови за професійним спрямуванням здобувачам вищої освіти хірургічних відділень: перспективи для інтеграції it технологій / Н. Л. Корольова, Л. М. Ткаченко, Г. Т. Горват // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). - № 11(29). - 2023. - С. 210-222.
Короткий огляд (реферат): Викладання англійської мови за професійним спрямуванням –це міждисциплінарна галузь, теоретична, дослідницька й викладацька база якої останніми роками надзвичайно динамічно розвивається. Починаючи з минулого десятиліття, на тлі технологічного прогресу і змін, що впливають на ринок праці й на освітню парадигму, дослідникам і практикам доводиться стикатися з постійними теоретичними й педагогічними викликами. В цьому дослідженні розглядаються основні підходи до викладання й навчання англійської мови за професійним спрямуванням здобувачам вищої освіти хірургічних відділень з метою висвітлення процесу переходу від мовноцентричного етапу до такого, який в науці називають демовним із інтеграцією. ІТ технологій. В роботі виділено децентровану перспективу, якій притаманні нові компетенції/навички інформаційного суспільства в епоху соціальних мереж..ESP is an interdisciplinary field. Its theoretical, research and teaching base has been developing extremely rapidly in recent years. Since the lastdecade, against the backdrop of technological advances and changes affecting thelabour market and the educational paradigm, researchers and practitioners have beenfaced with constant theoretical and pedagogical challenges. This study examines themain approaches to teaching and learning ESP to higher education students in surgical departments in order to highlight the process of transition from thelanguage-centred stage to the stage that is known in science as the democratic stagewith the integration of IT technologies. The paper highlights the decentredperspective, which is characterised by new competences/skills of the informationsociety in the era of social networks
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17901
Розташовується у зібраннях:Кафедра перекладу і теоретичної та прикладної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pеculiarities of teachin.pdf434.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.