Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17900
Title: Міжкультурна комунікація як основа вивчення іноземних мов у філологічному контексті
Other Titles: Intercultural communication as the basis of learning foreign languages in a philological context
Authors: Корольова, Наталія Лівіївна
Korolova, Nataliia
Стрелок, Н. В.
Янишин, О. К.
Keywords: міжкультурна комунікація
вивчення іноземних мов
філологія
принципи.
intercultural communication
study of foreign languages
philology
principles
Issue Date: 2023
Publisher: Видавнича група «Наукові перспективи» та громадська наукова організація «Християнська академія педагогічних наук України»
Citation: Корольова Н. Л. Міжкультурна комунікація як основа вивчення іноземних мов у філологічному контексті / Н. Л. Корольова, Н. В. Стрелок, О. К. Янишин // Вісник науки та освіти. Серія : філолологія, культура, мистецтво, педагогіка. - 2023. - №7. - С. 572-581.
Abstract: Активний розвиток сучасного соціуму свідчить пропоширення нових концепцій у сфері освіти. десятиліть зростає популярність міжкультурної комунікації як основи для викладання та вивчення іноземних мов у освітній галузі. Метою статті є характеристика міжкультурної комунікації як основи вивчення іноземної мови через призму лінгвістичних аспектів. Результати дослідження показують, що використання міжкультурної комунікації є досить перспективним напрямом для розвитку педагогічних підходів до організації філологічного навчання. Основні принципи міжкультурної комунікації у філологічному контексті включають культурну чутливість, вивчення ключових історико-культурних особливостей, розуміннянюансів та культурних контекстів, уникнення непорозумінь тавдосконалення мовленнєвих навичок. Водночас успішна реалізаціяефективної міжкультурної комунікації передбачає наявність високогорівня культурологічної грамотності серед викладачів, які викладаютьіноземну мову. Активний розвиток сучасного соціуму свідчить про поширення нових концепцій у сфері освіти. Протягом останніх десятиліть зростає популярність міжкультурної комунікації як основи для викладання та вивчення іноземних мов у освітній галузі. Метою статті є характеристика міжкультурної комунікації як основи вивчення іноземної мови через призму лінгвістичних аспектів. Результати дослідження показують, що використання міжкультурної комунікації є досить перспективним напрямом для розвитку педагогічних підходів до організації філологічного навчання. Основні принципи міжкультурної комунікації у філологічному контексті включають культурну чутливість, вивчення ключових історико-культурних особливостей, розуміння нюансів та культурних контекстів, уникнення непорозумінь та вдосконалення мовленнєвих навичок. Водночас успішна реалізація ефективної міжкультурної комунікації передбачає наявність високого рівня культурологічної грамотності серед викладачів, які викладаютьіноземну мову. The active development of modern society indicates thespread of new concepts in the field of education. In recent decades, thepopularity of intercultural communication as a basis for teaching and learning foreign languages in the educational field has been growing. The purpose of the article is to characterize the specific features of the formation of intercultural communication as a basis for the study of foreign languages through the prism of the philological aspect. The study established that the use of intercultural communication is a rather promising direction for the development of educational approaches to the organization of educational philological training. The basic principles of intercultural communication in aphilological context include cultural sensitivity, studying key historical andcultural features, understanding nuances and cultural contexts, avoiding misunderstandings, and improving speaking skills.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17900
Appears in Collections:Кафедра перекладу і теоретичної та прикладної лінгвістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Intercultural communication.pdf547.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.