Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/179
Title: Формування у майбутніх фінансистів англомовної лексичної компетенції у процесі читання професійно-орієнтованих текстів
Other Titles: Формирование у будущих финансистов англоязычной лексической компетенции в процессе чтения профессионально-ориентированных текстов
Developing English lexical competence of future financiers in the process of reading professionally oriented texts
Authors: Шостак, Ірина Іванівна
Шостак, Ирина Ивановна
Shostak, Iryna Ivanivna
Keywords: англомовна лексична компетенція
професійно-орієнтовані тексти
лінгводидактична модель
система вправ
методика формування у майбутніх фінансистів англомовної лексичної компетенції у процесі читання професійно-орієнтованих текстів
англоязычная лексическая компетенция
профессионально-ориентированные тексты
лингводидактическая модель
система упражнений
методика формирования у будущих финансистов англоязычной лексической компетенции в процессе чтения профессионально-ориентированных текстов
English lexical competence
professionally oriented texts
linguodidactic model
system of exercises
methodology of developing English lexical competence of future financiers in the process of reading professionally oriented texts
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Шостак І. І. Формування у майбутніх фінансистів англомовної лексичної компетенції у процесі читання професійно-орієнтованих текстів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ірина Іванівна Шостак; наук. кер. Г. О. Харлов; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 261 с.
Abstract: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування у майбутніх фінансистів англомовної лексичної компетенції у процесі читання професійно-орієнтованих текстів. У дослідженні визначено сутність поняття «англомовна лексична компетенція» відносно спеціалістів фінансово-економічного профілю; проаналізовано методи навчання іншомовної лексики в педагогічній теорії та практиці і визначено резервні можливості наявних методів; схарактеризовано лінгвістичні особливості англомовних текстів фінансово-економічної спрямованості та виявлено психологічні механізми засвоєння їх лексичного складу. Диссертационное исследование посвящено проблеме формирования у будущих финансистов англоязычной лексической компетенции в процессе чтения профессионально-ориентированных текстов. В исследовании дано определение понятия «англоязычная лексическая компетенция» относительно специалистов финансово-экономического профиля, которое означает рецептивно-репродуктивные знания общеупотребительной, общеэкономической и узкоспециализированной лексики английского языка финансово-экономической направленности; рецептивно-репродуктивные навыки понимания и употребление лексики финансово-экономической направленности в словосочетаниях, предложениях и текстах по специальности. The thesis deals with the issue of developing English lexical competence of future financiers in the process of reading professionally oriented texts. The concept "English lexical competence of specialists majoring in finance and economy" has been defined. The methods of teaching foreign language vocabulary in pedagogical theory and practice have been analyzed, their practical importance and spare capacities have been determined. The linguistic characteristics of English financial and economic texts and psychological mechanisms of their vocabulary learning have been determined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/179
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шостак Ірина Іванівна.pdf6.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.