Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17874
Назва: Problems of the Formation of Readiness of Future Preschool Teachers for Professional Activities
Інші назви: Проблеми формування до готовністі майбутнього вихователі дошкільних закладів до професійної діяльності
Автори: Булгакова, Олена Юріївна
Bulgacova, Olena Yuriivna
Кримова, Наталія Олексіївна
Krymova, Nataliya Oleksiivna;
Бабчу, Олена Григоріївна
Babchuk, Olena Grygoriivna
Непомняща, Ірина Миколаївна
Nepomniashcha, Iryna Mykolaivna
Ключові слова: psychological preparation
professional activity
professionally important qualities
preschool education
professiogram
психологічна підготовка
професійна діяльність
професійно важливі якості
дошкільна освіта
професіограма.
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Bulgacova O. Y. Problems of the Formation of Readiness of Future Preschool Teachers for Professional Activities / O. Y. Bulgacova, N. Krymova , O. Babchuk , I. Nepomniashcha // Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. - 2020, Vol. 12, Issue 2, Р. 183-198
Короткий огляд (реферат): This article is dedicated to theoretical and practical aspects of ensuring the readiness of future teachers of preschool education for professional activities. The aim of the research is to study the preparation of teachers of preschool education at a modern university; to determine the significance of the formation of professionally important qualities of future specialists; to determine the level of their psychological readiness for professional activities; and, based on the results obtained, to shape the stages of further research necessary for the subsequent development of programs for introducing the latest forms and methods in the studying process at universities. To implement the set tasks, we used a complex of interrelated research methods. The analysis of the criteria allowed us to estimate the level of the students’ readiness for future professional activities. Дана стаття присвячена теоретичним і практичним аспектам забезпечення готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до професійної діяльності. Мета дослідження – вивчити підготовку педагогів дошкільної освіти в сучасному університеті; визначити значущість формування професійно важливих якостей майбутніх спеціалістів; визначити рівень їх психологічної готовності до професійної діяльності; та на основі отриманих результатів сформувати етапи подальших досліджень, необхідні для подальшої розробки програм впровадження новітніх форм і методів у навчальний процес у ВНЗ. Для реалізації поставлених завдань у роботі використано комплекс взаємопов’язаних методів дослідження. Аналіз критеріїв дозволив оцінити рівень готовності студентів до майбутньої професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17874
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problems of the.pdf440.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.