Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17854
Title: Формування художньо-проєктувального досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки : дис... док. філософії : 01 – Освіта / Педагогіка 014 Середня освіта. Музичне мистецтво
Authors: Хе Цзінї
He Jingyi
Keywords: методологія
проєктування
художньо-проєктувальний досвід
методи навчання
фахова підготовка
фортепіанна підготовка
майбутні учителів музичного мистецтва
інтеграція
поліхудожність
міжпредметна координація
самоефективність
інновації
педагогічні умови
художнє комунікація
інтерпретаційна діяльність
methodology
project-making
artistic-projective experience
teaching methods
piano training
future musical art teachers
integration
polyartism
interdisciplinary coordination
artistic communication
innovation
interpretation performance process
pedagogical conditions
musical art
self-efficacy
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Хе Цзінї Формування художньо-проєктувального досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки : дис... док. філософії : 01 – Освіта / Педагогіка 014 Середня освіта. Музичне мистецтво / Хе Цзінї; наук. кер. О. Є. Реброва; Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». - Одеса, 2023. - 245 с.
Abstract: У дослідженні представлено теоретичне обґрунтування та запропоновано розв’язання проблеми формування художньо- проєктувального досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки. Актуальність проблеми зумовлена тим, що модернізація вищої освіти України у напрямку запровадження інновацій, актуальних для європейського освітнього середовища, має охоплювати підготовку майбутніх учителів усіх спеціальності, зокрема й майбутніх учителів музичного мистецтва. Стратегія розвитку вищої освіти в Україні на 2022-2032 роки (2022) акцентує увагу на дієвий студентоцентризм та запозичення кращого зарубіжного досвіду. До такого віднесено запровадження проєктувально орієнтованого навчання (PBL), яке активувалося останніми роками розробкою інтегрованої концепції STEAM, що є макро-проєктом міждисциплінарного освітнього середовища і потребує проєктувальних технологій. Аналіз наукових джерел, що висвітлюють результати досліджень застосування проєктувально-орієнтованого навчання у багатьох країнах світу показав, що ця технологія є результативною, має свої властивості, характеристики, закономірності запровадження. А також сприяє не лише ефективному отриманню нових знань, а й сприяє розвитку професійних якостей, ініціативності, комунікабельності, самостійності, самоорганізованості. The dissertation research presents a theoretical justification and offers a solution to the problem of forming future musical art teachers’ artistic-projective experience in the process of piano training. The relevance of the problem is determined by the fact that modernization of higher education in Ukraine in the direction of introducing innovations relevant for the European educational environment should include training of future teachers in all specialties, including future musical art teachers. The strategy for higher education development in Ukraine for 2022-2032 (2022) emphasizes effective student-centeredness and the necessity of borrowing the best foreign experience. This includes introduction of project-based learning (PBL), which has been activated in recent years by the development of the integrated STEAM concept, which is a macro-project of an interdisciplinary educational environment and requires project-based technologiees. The analysis of scientific sources highlighting the results of research on the application of project-based learning in many countries of the world has shown that The analysis of scientific sources highlighting the results of research on the application of project-based learning in many countries of the world has shown that. .
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17854
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
He Jingyi.pdf3.92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.