Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1785
Title: Становлення і розвиток вищої педагогічної освіти в Ізраїлі
Other Titles: The Establishment And Development Of Higher Pedagogical Education in Israel
Authors: Дреєрман, Марк Григорович
Dreerman, Mark Grigorevich
Keywords: вища педагогічна освіта в Ізраїлі
системний підхід
модель підготовки вчителів
тенденції розвитку
експертна оцінка
Higher pedagogical education in Israel
systematic approach
model of pedagogic personnel training
tendencies of development
expert evaluation
Issue Date: 2007
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Дреєрман М. Г. Становлення і розвиток вищої педагогічної освіти в Ізраїлі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Марк Григорович Дреєрман; наук. кер. О. В. Глузман; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2007. – 20 с.
Abstract: Дисертація містить дослідження методологічних, історико-педагогічних і методичних аспектів ізраїльської вищої педагогічної освіти. Здійснено аналіз систем підготовки педагогічних кадрів в університетах і коледжах Ізраїлю. Розглянуто основні положення етапів розвитку і реформ ізраїльської вищої педагогічної освіти у порівнянні з системами підготовки педагогічних кадрів у розвинутих зарубіжних країнах (США, Англії, Франції, Німеччини, Японії). Розкрито сутність основних тенденцій педагогічної освіти в університетах і коледжах Ізраїлю, проведено їх експертну оцінку. Виявлено тенденції розвитку вищої педагогічної освіти в Ізраїлі та розвинутих зарубіжних країнах, що лягли в основу цілісної моделі підготовки педагогічних кадрів та концепції професійно-педагогічної підготовки студентів. The research paper contains investigation of methodological, methodical, historical and pedagogical aspects of Israel Higher Pedagogical Education System. The analysis of system of pedagogic personnel training in the Universities and colleges of Israel is done, and the peculiarity of its modern development is defined. Basing on the categorical analysis of the problem in philosophical, psychological and pedagogical literature, the grounding of the concept of "Higher pedagogical education in Israel" is given.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1785
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dreerman aref.pdf223.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.