Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1784
Інші назви: Становлення і розвиток вищої педагогічної освіти в Ізраїлі
Establishment And Development Of Higher Pedagogical Education in Israel
Автори: Дреерман, Марк Григорьевич
Dreerman, Mark Grigorevich
Ключові слова: вища педагогічна освіта в Ізраїлі
системний підхід
модель підготовки вчителів
тенденції розвитку
експертна оцінка
Higher pedagogical education in Israel
systematic approach
model of pedagogic personnel training
tendencies of development
expert evaluation
Дата публікації: 2007
Видавництво: Республиканское высшее учебное заведение «Крымский гуманитарный университет»
Бібліографічний опис: Дреерман М. Г. Становление и развитие высшего педагогического образования в Израиле : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Марк Григорьевич Дреерман; науч. рук. А. В. Глузман; РВУЗ "Крым. гуманит. ун-т". – Ялта, 2007. – 307 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація містить дослідження методологічних, історико-педагогічних і методичних аспектів ізраїльської вищої педагогічної освіти. Здійснено аналіз систем підготовки педагогічних кадрів в університетах і коледжах Ізраїлю. Розглянуто основні положення етапів розвитку і реформ ізраїльської вищої педагогічної освіти у порівнянні з системами підготовки педагогічних кадрів у розвинутих зарубіжних країнах (США, Англії, Франції, Німеччини, Японії). Розкрито сутність основних тенденцій педагогічної освіти в університетах і коледжах Ізраїлю, проведено їх експертну оцінку. Виявлено тенденції розвитку вищої педагогічної освіти в Ізраїлі та розвинутих зарубіжних країнах, що лягли в основу цілісної моделі підготовки педагогічних кадрів та концепції професійно-педагогічної підготовки студентів. The research paper contains investigation of methodological, methodical, historical and pedagogical aspects of Israel Higher Pedagogical Education System. The analysis of system of pedagogic personnel training in the Universities and colleges of Israel is done, and the peculiarity of its modern development is defined. Basing on the categorical analysis of the problem in philosophical, psychological and pedagogical literature, the grounding of the concept of "Higher pedagogical education in Israel" is given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1784
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dreerman.pdf1.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.