Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17810
Назва: A study of directed motivational currents in oral english learning
Автори: Li Liangyan
Ключові слова: Directed Motivational Currents
College English
oral English learning
спрямовані мотиваційні течії
викладанна ангійської в коледжі
усне вивчення англійської мови
Дата публікації: 2023
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin Engineering University
Бібліографічний опис: Li Liangyan A study of directed motivational currents in oral english learning / Li Liangyan // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育前沿研究): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2023. – Issue 9. – Р. 30-36.
Короткий огляд (реферат): Based on the theory of Directed Motivational Currents, this study conducted a diachronic investigation on non-English majors with a case study approach and analyzes the development and changes of their motivation of oral English learning.The results show that the motivational dimensions such as goals or visions, facilitative structure and positive emotionality can significantly promote oral English learning. In college oral English teaching, stimulating, maintaining and protecting students’ directed motivational currents can help to improve the quality of oral English teaching and students’ learning efficiency. Базуючись на теорії спрямованих мотиваційних течій, у цьому дослідженні було проведено діахронічне дослідження неанглійських спеціальностей за допомогою підходу кейс-стадій та проаналізовано розвиток і зміни мотивації усного вивчення англійської мови. Результати показують, що мотиваційні аспекти, такі як цілі або бачення, фасилітативна структура та позитивна емоційність, можуть значно сприяти усному вивченню англійської мови. Під час усного викладання англійської мови в коледжі - стимулювання, підтримка та захист спрямованих мотиваційних потоків студентів, може допомогти покращити якість викладання усної англійської мови та ефективність навчання студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17810
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Li Liangyan.pdf1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.