Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17810
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLi Liangyan-
dc.date.accessioned2023-08-31T10:03:29Z-
dc.date.available2023-08-31T10:03:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationLi Liangyan A study of directed motivational currents in oral english learning / Li Liangyan // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育前沿研究): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2023. – Issue 9. – Р. 30-36.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17810-
dc.description.abstractBased on the theory of Directed Motivational Currents, this study conducted a diachronic investigation on non-English majors with a case study approach and analyzes the development and changes of their motivation of oral English learning.The results show that the motivational dimensions such as goals or visions, facilitative structure and positive emotionality can significantly promote oral English learning. In college oral English teaching, stimulating, maintaining and protecting students’ directed motivational currents can help to improve the quality of oral English teaching and students’ learning efficiency. Базуючись на теорії спрямованих мотиваційних течій, у цьому дослідженні було проведено діахронічне дослідження неанглійських спеціальностей за допомогою підходу кейс-стадій та проаналізовано розвиток і зміни мотивації усного вивчення англійської мови. Результати показують, що мотиваційні аспекти, такі як цілі або бачення, фасилітативна структура та позитивна емоційність, можуть значно сприяти усному вивченню англійської мови. Під час усного викладання англійської мови в коледжі - стимулювання, підтримка та захист спрямованих мотиваційних потоків студентів, може допомогти покращити якість викладання усної англійської мови та ефективність навчання студентів.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherSouth Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin Engineering Universityuk
dc.subjectDirected Motivational Currentsuk
dc.subjectCollege Englishuk
dc.subjectoral English learninguk
dc.subjectспрямовані мотиваційні течіїuk
dc.subjectвикладанна ангійської в коледжіuk
dc.subjectусне вивчення англійської мовиuk
dc.titleA study of directed motivational currents in oral english learninguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Li Liangyan.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.