Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1768
Title: Підготовка майбутніх учителів до структурування навчальної інформації у дидактичному процесі загальноосвітньої школи (на матеріалі математики і фізики)
Other Titles: Подготовка будущих учителей к структурированию учебной информации в дидактическом процессе общеобразовательной школы (на материале математики и физики)
Preparation of future teachers for structurelysing educational information in the didactic process of secondary school (based on mathematics and physics material)
Authors: Медведєва, Анастасія Сергіївна
Медведева, Анастасия Сергеевна
Medvedeva, Anastasiya Sergiyivna
Keywords: підготовка майбутніх учителів до структурування навчальної інформації
структурування навчальної інформації
способи структурування
форми подання навчальної інформації
подготовка будущих учителей к структурированию учебной информации
структурирование учебной информации
способы структурирования
формы представления учебной информации
preparation of future teachers for structurelysing educational information
structurelysing educational information
the methods of structurelysing
the forms of presenting educational information
Issue Date: 2003
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Медведєва А. С. Підготовка мабутніх учителів до структурування навчальної інформації у дидактичному процесі загальноосвітньої школи (на матеріалі математики і фізики) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Анастасія Сергіївна Медведєва; наук. кер. І. М. Богданова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2003. – 220 с.
Abstract: У дисертації досліджено підготовку майбутніх учителів до структурування навчальної інформації в дидактичному процесі загальноосвітньої школи; уточнено поняття “структурування навчальної інформації” та “форми подання навчальної інформації”; визначено критерії, ознаки, рівневу характеристику й педагогічні умови підготовки студентів до структурування навчальної інформації; розроблено й апробовано методику підготовки майбутніх учителів до структурування навчальної інформації в дидактичному процесі загальноосвітньої школи; впроваджено спецкурс “Структурування навчальної інформації”. Диссертация посвящена исследованию проблемы подготовки будущих учителей к структурированию учебной информации в дидактическом процессе общеобразовательной школы. В первом разделе «Теоретические проблемы подготовки будущих учителей к структурированию учебной информации в дидактическом процессе общеобразовательной школы (на материале математики и физики)» осуществлен анализ научно-педагогической литературы, отражающей современное состояние проблемы, показано, что структурирование – неотъемлемый атрибут системы профессионально-педагогической деятельности учителя. Под структурированием учебной информации в дидактическом процессе общеобразовательной школы мы понимаем процесс, который состоит в специальном построении учебного материала и направленный на обработку, целевую ориентацию научной информации и адаптацию к учебным условиям. The work deals with investigation of the problem of preparation of future teachers for structurelysing educational information in the didactic process of secondary school. The notions “structurelysing educational information”, “the froms of presenting educational information” are given a more precise definition. The research determines the criteria, indications, level characteristics and pedagogical conditions of student’ preparation for structurelysing educational information. The methods of preparation of future teachers for structurelysing educational information in the didactic process of secondary school has been developed and applied; the special course “Structurelysing educational information” has been implemented.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1768
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДИСЕРТ_Медведєва.pdf862.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.