Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1766
Назва: Психологічні чинники особистісного становлення майбутнього офіцера
Інші назви: Psychological factors of personality formation of the future officer
Автори: Дончак, Андрій Михайлович
Donchak, Andrii Mykhailovych
Ключові слова: особистісне становлення
майбутні офіцери
психологічні чинники
типи стратегій
особистісне вдосконалення
ціннісні орієнтації
personality formation
future officers
psychological factors
types of strategies
personality enhancement
value orientations
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Дончак А. М. Психологічні чинники особистісного становлення майбутнього офіцера : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Андрій Михайлович Дончак; наук. кер. Л. А. Снігур; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертаційному дослідженні здійснено теоретичний і емпіричний аналіз особистісного становлення майбутніх офіцерів і його чинників. На основі теоретико-методологічного аналізу проблеми та уточнення суттєвих характеристик особистісного становлення майбутнього офіцеру створено модель цього процесу. У моделі представлено систему зовнішніх (організаційно-педагогічних, макросоціально-психологічних та мікросоціально-психологічних) та внутрішніх (вихідних та актуалізованих) чинників, етапи та механізми розгортання процесів особистісного становлення та його результативні показники – компоненти особистісного удосконалення та новоутворення. The dissertation presents a theoretical and empirical analysis of personality formation of future officers and its factors. Having conducted theoretical and methodological analysis of the problem and having made the essential features of personality formation of the future officer more precise, a model of this process has been developed. The model puts forward a system of external (organizationally pedagogical, macro-socially-psychological and micro-socially-psychological) and internal (initial and actualized) factors, stages and mechanisms of the unfolding of personality formation processes and indicators of its results – the components of personality enhancement and change.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1766
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дончак Андрій Михайлович aref.pdf217.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.