Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17655
Назва: Якісна гуманістична парадигма освіти в умовах війни
Автори: Прокопенко, Т. В.
Ключові слова: інноваційні технології
освіта
сучасні інноваційні технології
підвищення кваліфікації освітян
Дата публікації: 2023
Видавництво: Кафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської області
Бібліографічний опис: Прокопенко Т. В. Якісна гуманістична парадигма освіти в умовах війни / Т. В. Прокопенко // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 260-263.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються масштабні зміни, що відбуваються у сфері освіти, зазначено різні ініціативи та перетворення в освітньому процесі, які відкривають шлях до інновацій. Виникає необхідність підвищення ефективності соціально-педагогічної діяльності вчителя щодо виховання молодого покоління, яка потребує від вчителів оволодіння науково-педагогічними основами інноваційної діяльності. Тому впровадження у освітній простір сучасних інноваційниз педагогічних технологій має важливе значення в підвищенні кваліфікації педагогів та організації творчої педагогічної діяльності. Якість освіти, навіть за наявністю інноваційних технологій, усе одно залежить від вчителя. Виключно його інтерес у донесенні інформації та порядку її викладення може забезпечити якість освіти, або ж, навпаки, зробити навчальний процес для дитини нестерпним, непотрібним та нецікавим в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17655
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopienko.pdf4.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.