Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17647
Title: Мотивація навчання у школярів на уроці англійської мови засобами ігрових технологій
Authors: Ноздрова, Оксана Павлівна
Nozdrova, Oksana Pavlivna
Мохно, М.
Keywords: мотивація навчання
урок англійської мови
засоби ігрових технологій
Issue Date: 2023
Publisher: Кафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської області
Citation: Ноздрова О. П. Мотивація навчання у школярів на уроці англійської мови засобами ігрових технологій / О. П. Ноздрова, М. Мохно // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 237-245.
Abstract: Навчальний процес, побудований на основі ігрових дидактичних форм, допомагає значно активізувати пізнавальну діяльність учнів, реалізувати творчі компоненти розвитку особистості, сформувати позитивну мотивацію до навчання. А. Макаренко зазначав: «...у грі особистість активно діє, мислить, будує, комбінує, моделює людські взаємини». За цих умов вона виконує у грі різні ролі: організатора, виконавця, творця, знаходить умови для виявлення своїх здібностей та життєвої активності [4]. Порівняно з іншими формами навчання, ігрові методи н уроках іноземної мови мають такі позитивні аспекти: висока результативність у засвоєнні знань і формуванні вмінь і навичок; формуються вміння співпрацювати; формуються мотиви навчання; розвиваються гуманні стосунки між учнями; розвивається навчально-творча діяльність (планування, рефлексія, контроль, самоконтроль). У дидактичній грі навчальні завдання виступають опосередковано, що забезпечує їх ефективність. К. Ушинський писав: «у грі формуються всі сторони: душі людської, її розум, її серце і воля».
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17647
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mokhno.pdf4.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.