Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17647
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНоздрова, Оксана Павлівна-
dc.contributor.authorNozdrova, Oksana Pavlivna-
dc.contributor.authorМохно, М.-
dc.date.accessioned2023-08-07T10:43:35Z-
dc.date.available2023-08-07T10:43:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНоздрова О. П. Мотивація навчання у школярів на уроці англійської мови засобами ігрових технологій / О. П. Ноздрова, М. Мохно // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 237-245.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17647-
dc.description.abstractНавчальний процес, побудований на основі ігрових дидактичних форм, допомагає значно активізувати пізнавальну діяльність учнів, реалізувати творчі компоненти розвитку особистості, сформувати позитивну мотивацію до навчання. А. Макаренко зазначав: «...у грі особистість активно діє, мислить, будує, комбінує, моделює людські взаємини». За цих умов вона виконує у грі різні ролі: організатора, виконавця, творця, знаходить умови для виявлення своїх здібностей та життєвої активності [4]. Порівняно з іншими формами навчання, ігрові методи н уроках іноземної мови мають такі позитивні аспекти: висока результативність у засвоєнні знань і формуванні вмінь і навичок; формуються вміння співпрацювати; формуються мотиви навчання; розвиваються гуманні стосунки між учнями; розвивається навчально-творча діяльність (планування, рефлексія, контроль, самоконтроль). У дидактичній грі навчальні завдання виступають опосередковано, що забезпечує їх ефективність. К. Ушинський писав: «у грі формуються всі сторони: душі людської, її розум, її серце і воля».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської областіuk
dc.subjectмотивація навчанняuk
dc.subjectурок англійської мовиuk
dc.subjectзасоби ігрових технологійuk
dc.titleМотивація навчання у школярів на уроці англійської мови засобами ігрових технологійuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mokhno.pdf4.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.