Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17634
Назва: Використання ігрових методів навчання на уроках хореографії з дітьми молодшого шкільного віку
Автори: Ноздрова, Оксана Павлівна
Nozdrova, Oksana Pavlivna
Двоєнкіна, К.
Ключові слова: урок ритміки
урок хореографії
діти молодшого шкільного віку
Дата публікації: 2023
Видавництво: Кафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської області
Бібліографічний опис: Ноздрова О. П. Використання ігрових методів навчання на уроках хореографії з дітьми молодшого шкільного віку / О. П. Ноздрова, К. Двоєнкіна // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 191-197.
Короткий огляд (реферат): Гра має велике значення під час уроків ритміки та хореографії. Це форма діяльності дітей, у якій дитина отримує образи для вирішення нових життєвих завдань, що виникають у пізнанні, у праці, у художній творчості. Опора на гру – це найважливіший шлях включення дітей у навчальну діяльність, спосіб забезпечення емоційного відгуку на виховні впливи та нормальні умови життєдіяльності. Гра занурює дитину в самодослідження, вчить розуміти себе та долати труднощі. Гра дає чудову можливість зняти напругу, згуртувати колектив дітей. У грі виявляються ті риси характеру дітей, які важко розпізнати під час виконання вправ та танців. Тому кожен педагог повинен мати велику кількість різноманітних, різнопланових ігор, які можна використовувати на уроці залежно від ситуації. На уроках ритміки гра може носити різний характер: на закріплення пройденого матеріалу; на релаксацію – перемикання уваги, змагальні ігри, де проявляється спритність, винахідливість. Використання ігрових технологій, ігрових навчальних програм, оригінальних завдань дозволяють вирішити одночасно кілька різних завдань: забезпечити психологічне розвантаження учнів, дати їм відомості розвивального та виховного плану, показати практичну значущість теми, що вивчається, спонукати до активізації самостійної пізнавальної діяльності тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17634
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dvoienkina.pdf4.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.