Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17634
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ноздрова, Оксана Павлівна | - |
dc.contributor.author | Nozdrova, Oksana Pavlivna | - |
dc.contributor.author | Двоєнкіна, К. | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-03T10:47:25Z | - |
dc.date.available | 2023-08-03T10:47:25Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Ноздрова О. П. Використання ігрових методів навчання на уроках хореографії з дітьми молодшого шкільного віку / О. П. Ноздрова, К. Двоєнкіна // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 191-197. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17634 | - |
dc.description.abstract | Гра має велике значення під час уроків ритміки та хореографії. Це форма діяльності дітей, у якій дитина отримує образи для вирішення нових життєвих завдань, що виникають у пізнанні, у праці, у художній творчості. Опора на гру – це найважливіший шлях включення дітей у навчальну діяльність, спосіб забезпечення емоційного відгуку на виховні впливи та нормальні умови життєдіяльності. Гра занурює дитину в самодослідження, вчить розуміти себе та долати труднощі. Гра дає чудову можливість зняти напругу, згуртувати колектив дітей. У грі виявляються ті риси характеру дітей, які важко розпізнати під час виконання вправ та танців. Тому кожен педагог повинен мати велику кількість різноманітних, різнопланових ігор, які можна використовувати на уроці залежно від ситуації. На уроках ритміки гра може носити різний характер: на закріплення пройденого матеріалу; на релаксацію – перемикання уваги, змагальні ігри, де проявляється спритність, винахідливість. Використання ігрових технологій, ігрових навчальних програм, оригінальних завдань дозволяють вирішити одночасно кілька різних завдань: забезпечити психологічне розвантаження учнів, дати їм відомості розвивального та виховного плану, показати практичну значущість теми, що вивчається, спонукати до активізації самостійної пізнавальної діяльності тощо. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Кафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської області | uk |
dc.subject | урок ритміки | uk |
dc.subject | урок хореографії | uk |
dc.subject | діти молодшого шкільного віку | uk |
dc.title | Використання ігрових методів навчання на уроках хореографії з дітьми молодшого шкільного віку | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dvoienkina.pdf | 4.78 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.