Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17609
Назва: Команда психолого-педагогічного супроводу та організація взаємодії в інклюзивному процесі
Автори: Хівренко, Тетяна Русланівна
Самчук, Лариса Сергіївна
Samchuk, Larysa
Самчук, Лариса Сергеевна
Ключові слова: інклюзивний процес
інклюзивне освітнє середовище
особа з особливими освітніми потребами
психолого-педагогічний супровід
інклюзивне навчання
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Хівренко Т. Р. Команда психолого-педагогічного супроводу та організація взаємодії в інклюзивному процесі / Тетяна Русланівна Хівренко, Лариса Сергіївна Самчук // Освіта та соціалізація особистості : матеріали ХІ Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. (Одеса, 20-21 квітня 2023 р.) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 94-97.
Короткий огляд (реферат): Якісна організація взаємодії в інклюзивному процесі вкрай важлива для навчання як нормотипових дітей, так і дітей з особливими освітніми потребами. Для забезпечення продуктивного розвитку учнів необхідні: належне виконання своїх обов’язків кожним членом КППС, висока кваліфікованість спеціалістів, моральні, етичні та правові принципи працівників та батьків (дотримання і відстоювання інтересів і прав дитини, повага до її індивідуальних особливостей, конфіденційність).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17609
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khivrenko, Samchuk.pdf1.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.