Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17593
Title: Особливості викладання дисципліни «методика художнього навчання» на ХГФ
Authors: Серпіонова, Есфір Наумівна
Серпионова, Эсфирь Наумовна
Serpionova, Esfir Naumivna
Keywords: методика художнього навчання
майбутній педагог
творчий розвиток
креативність майбутнього вчителя
проектно-художня діяльність
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Серпіонова Е. Н. Особливості викладання дисципліни «Методика художнього навчання» на ХГФ / Е. Н. Серпіонова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 354-355.
Abstract: До завдань майбутнього педагога входить не тільки навчання і виховання, а й розвиток творчого потенціалу учнів. Нажаль, самі студенти ще не мають достатнього рівня розвитку своїх творчих здібностей, та інколи, нездатні керувати продуктивною діяльністю школярів. Тому при викладанні дисципліни «Методика художнього навчання», особисту увагу ми приділяємо саме розвитку креативної особистості майбутнього вчителя. С цього приводу, на теоретичних та практичних заняттях студенти вивчають та практично засвоюють основні методи пошуку нових ідей. Творчий розвиток здійснюється в процесі активної проектно-художньої діяльності поетапно – від початкового рівня «спостереження», «дослідження» до вищого «винахідництво». Навчально-творча діяльність студентів побудована за прикладом дизайнерської професії, як художнє проектування. Вона базується на наступних принципах: діалектична єдність утилітарного та естетичного; альтернативність рішень; осмисленість та цілеспрямованість творчого пошуку. Для того щоб майбутні вчителі набули достатній досвід творчої діяльності різних рівнів: «дослідницький», «комбінаторний», «перетворюючий», «винахідницький», нами розроблено відповідну систему завдань. Учбовий матеріал кожної теми включає наступні компоненти: теоретичні відомості; лабораторні роботи; вправи «за зразком»; вправи «по умові»; завдання «по власному задуму»; висновки та узагальнення.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17593
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Serpionova Esfir Naumivna.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.