Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1752
Назва: Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів у навчально-виховній діяльності
Інші назви: Theoretical methodological principles of future teachers’ preparation for primary schoolchildren’s health-saving skills and abilities formation in educational activities
Автори: Долинський, Борис Тимофійович
Dolinsky, Borys Tymofiyovych
Ключові слова: здоров’язбережувальні навички
здоров’язбережувальні вміння
підготовка майбутнього вчителя початкової школи
здоров’язбережувальна методика
здоров’язбережувальне середовище
молодші школярі
навчально-виховна діяльність
health-saving skills
health-saving abilities
training of future primary school teachers
health-saving methodology
health-saving environment
primary schoolchildren
educational activity
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Долинський Б. Т. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до формування здоров'язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів у навчально-виховній діяльності : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Борис Тимофійович Долинський; наук. консультант А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 549 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації науково обґрунтовано концепцію підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів у навчально-виховній діяльності; теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів (забезпечення позитивної мотивації студентів на здійснення здоров’язбережувальної діяльності з учнями початкової школи у навчально-виховній діяльності; взаємозв’язок валеологічної освіти з дисциплінами гуманітарного, соціально-економічного, природничо-наукового, професійного та практичного циклів фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи; насичення процесу фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи інтерактивними методами навчання, спрямованих на формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь; залучення майбутніх учителів початкової ланки освіти до фізкультурно-оздоровчої та спортивно-ігрової діяльності). In the thesis the concept of future teachers’ preparation for primary schoolchildren’s health-saving skills and abilities formation in educational activities is scientifically substantiated; theoretically confirmed and experimentally approved the pedagogical conditions of future teachers’ preparation for primary schoolchildren’s health-saving skills and abilities formation in educational activities (providing with positive motivation on health-saving activity realization with primary schoolchildren in educational activities; correlation of valeological education with disciplines of humanity, socio-economic, naturally scientific, professional and practical courses of future primary school teachers’ professional preparation; satiation of the process of future primary school teachers’ professional preparation with interactive methods of education aimed at health-saving skills and abilities formation; attraction of future teachers of primary link of education to physical training health-improving and sports and play activity). The experimental model of future teachers’ preparation for primary schoolchildren’s health-saving skills and abilities formation in educational activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1752
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theoretical methodological .pdf4.79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.