Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17476
Назва: Content and language integrated learning in ESP class
Інші назви: Змістове та мовне інтегроване навчання в класі ESP
Автори: Podzygun, Olena
Ключові слова: професійна спрямованість
успіх в навчанні
інтегроване навчання
інтеграція мови
professional orientation
integrated learning
academic success
language integration
Дата публікації: 2023
Видавництво: Магістр
Бібліографічний опис: Podzygun О. Content and language integrated learning in ESP class / О. Podzygun // Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов: зб. наук. праць / за ред. А. А. Юмрукуз; МОН України; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського; Вінницький державний педагогічний ун-т ім. М. Коцюбинського; Аріельський ун-т; Ін-т мовної освіти Норвіча; Харбінський інженерний ун-т; Центральний університет Хар’яна (Індія). – Одеса: Магістр, 2023. – С. 34-36.
Короткий огляд (реферат): Many higher education institutions have offered English for Specific Purposes (ESP) courses with a particular occupational focus to help students be successful in their academic disciplines and prepare them for work in their respective fields aftergraduation. Over the last few decades, the methodological term CLIL (Content and Language Integrated Learning) has been widely used within the conceptions of language education and professional education. The use of CLIL provides the potential for time saving in terms of language and content integration. Aside from this, it also offers a new dimension of thinking and deepening foreign language competences within non-linguistic subjects. The objective of ESP courses in higher education are to prepare students for their real professional life by developing communicative language skills. Багато вищих навчальних закладів пропонують курси англійської мови спеціального призначення (ESP) з особливою професійною спрямованістю, щоб допомогти студентам досягти успіху в їхніх навчальних дисциплінах і підготувати їх до роботи у відповідних галузях після закінчення навчання. Протягом останніх кількох десятиліть методологічний термін CLIL (Content and Language Integrated Learning) широко використовувався в рамках концепцій мовної освіти та професійної освіти. Використання CLIL забезпечує потенціал для економії часу з точки зору інтеграції мови та вмісту. Окрім цього, він також пропонує новий вимір мислення та поглиблення іноземних мовних компетенцій у рамках нелінгвістичних предметів. Метою курсів ESP у вищій освіті є підготовка студентів до реального професійного життя шляхом розвитку комунікативних мовних навичок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17476
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Olena Podzygun.pdf2.62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.