Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17476
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPodzygun, Olena-
dc.date.accessioned2023-07-10T10:17:30Z-
dc.date.available2023-07-10T10:17:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationPodzygun О. Content and language integrated learning in ESP class / О. Podzygun // Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов: зб. наук. праць / за ред. А. А. Юмрукуз; МОН України; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського; Вінницький державний педагогічний ун-т ім. М. Коцюбинського; Аріельський ун-т; Ін-т мовної освіти Норвіча; Харбінський інженерний ун-т; Центральний університет Хар’яна (Індія). – Одеса: Магістр, 2023. – С. 34-36.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17476-
dc.description.abstractMany higher education institutions have offered English for Specific Purposes (ESP) courses with a particular occupational focus to help students be successful in their academic disciplines and prepare them for work in their respective fields aftergraduation. Over the last few decades, the methodological term CLIL (Content and Language Integrated Learning) has been widely used within the conceptions of language education and professional education. The use of CLIL provides the potential for time saving in terms of language and content integration. Aside from this, it also offers a new dimension of thinking and deepening foreign language competences within non-linguistic subjects. The objective of ESP courses in higher education are to prepare students for their real professional life by developing communicative language skills. Багато вищих навчальних закладів пропонують курси англійської мови спеціального призначення (ESP) з особливою професійною спрямованістю, щоб допомогти студентам досягти успіху в їхніх навчальних дисциплінах і підготувати їх до роботи у відповідних галузях після закінчення навчання. Протягом останніх кількох десятиліть методологічний термін CLIL (Content and Language Integrated Learning) широко використовувався в рамках концепцій мовної освіти та професійної освіти. Використання CLIL забезпечує потенціал для економії часу з точки зору інтеграції мови та вмісту. Окрім цього, він також пропонує новий вимір мислення та поглиблення іноземних мовних компетенцій у рамках нелінгвістичних предметів. Метою курсів ESP у вищій освіті є підготовка студентів до реального професійного життя шляхом розвитку комунікативних мовних навичок.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherМагістрuk
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk
dc.subjectуспіх в навчанніuk
dc.subjectінтегроване навчанняuk
dc.subjectінтеграція мовиuk
dc.subjectprofessional orientationuk
dc.subjectintegrated learninguk
dc.subjectacademic successuk
dc.subjectlanguage integrationuk
dc.titleContent and language integrated learning in ESP classuk
dc.title.alternativeЗмістове та мовне інтегроване навчання в класі ESPuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Olena Podzygun.pdf2.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.