Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17473
Назва: The use of artificial intelligence in english language learning
Інші назви: штучного інтелекту у вивченні англійської мови
Автори: Fedyk, Tetiana
Ключові слова: штучний інтелект
вивчення іноземної мови
англійська мова
міжнародне спілкування
Artificial Intelligence
English
learning a foreign language
international communication
Дата публікації: 2023
Видавництво: Магістр
Бібліографічний опис: Fedyk T. The use of artificial intelligence in english language learning / Т. Fedyk // Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов: зб. наук. праць / за ред. А. А. Юмрукуз ; МОН Україн ; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського; Вінницький державний педагогічний ун-т ім. М. Коцюбинського; Аріельський ун-т; Ін-т мовної освіти Норвіча; Харбінський інженерний ун-т; Центральний університет Хар’яна (Індія). – Одеса: Магістр, 2023. – С. 30-32.
Короткий огляд (реферат): Artificial intelligence (AI) is insistently penetrating our daily lives. AI is already an integral part of the E-Commerce, marketing, FinTech, manufacturing, and automotive industries. It’s high time to start implementing AI into foreign language learning and education as well. For many years, we’ve tried to modernize the learning process with AI language learning. There is a trend towards globalization in the world and the use of the English language as the language of international communication. As a result, there is the need of specialists in modern society who have a conceptual and categorical framework and terminology in accordance with professional activity. Thus, it can be assumed that the development of education, in particular the study of foreign languages, will become faster and more efficient with the usage of mobile and other modern technologies, in particular the technologies of artificial intelligence. Штучний інтелект (ШІ) наполегливо проникає в наше повсякденне життя. ШІ вже є невід’ємною частиною електронної комерції, маркетингу, фінансових технологій, виробництва та автомобільної промисловості. Настав час також почати впроваджувати штучний інтелект у вивчення та освіту іноземних мов. Протягом багатьох років ми намагалися модернізувати процес навчання за допомогою вивчення мови ШІ. У світі спостерігається тенденція до глобалізації та використання англійської мови як мови міжнародного спілкування. Як наслідок, у сучасному суспільстві виникає потреба у фахівцях, які володіють понятійно-категоріальним апаратом і термінологією відповідно до професійної діяльності. Отже, можна припустити, що розвиток освіти, зокрема вивчення іноземних мов, стане швидшим та ефективнішим із використанням мобільних та інших сучасних технологій, зокрема технологій штучного інтелекту
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17473
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedyk Т..pdf2.62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.