Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17472
Назва: Features of development of future preschool teachers’ foreign language communicative competence
Інші назви: Особливості розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти
Автори: Буздуган, Олена Анатоліївна
Буздуган, Елена Анатольевна
Buzdugan, Olena Anatoliivna
Ключові слова: комунікативна компетентність майбутніх вихователів
навколишній світ
професійна інформація
іншомовна компетенція
professional information
communicative competence of future educators
the surrounding world
foreign language competence
Дата публікації: 2023
Видавництво: Магістр
Бібліографічний опис: Buzdugan O. A. Features of development of future preschool teachers’ foreign language communicative competence / O. A. Buzdugan // Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов: зб. наук. праць / за ред. А. А. Юмрукуз; МОН України ; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського; Вінницький державний педагогічний ун-т ім. М. Коцюбинського; Аріельський ун-т; Ін-т мовної освіти Норвіча; Харбінський інженерний ун-т; Центральний університет Хар’яна (Індія). – Одеса: Магістр, 2023. – С. 26-28.
Короткий огляд (реферат): In the conditions of globalization of international contacts, future teachers must be open to interaction with the outside world, which implies the acquisition of communicative competence in a foreign language, which is not only a means of communication, but also a tool for increasing ones’ professional level. First of all, it is an opportunity to attend international conferences, exchange experience, and obtain professional information. That is why at the current stage of the development of society and in the conditionsofUkraine’sintegrationintothe Europeanspace, the requirementsfor future specialists are increasing, which require not only a high level of knowledge and skills in their profession, but also mastery of a foreign language. Learning a foreign language becomes an integral component of education, and mastering the English language is not only an indicator of a person’s high cultural level, but also a guarantee of their successfulprofessional activity. In viewof this, the problemof the formation of foreign language communicative competence of students of pedagogical specialties has become particularly relevant and has become the subject of a number of scientific studies. В умовах глобалізації міжнародних контактів майбутні вчителі мають бути відкритими до взаємодії з навколишнім світом, що передбачає набуття комунікативної компетенції іноземною мовою, яка є не лише засобом спілкування, а й інструментом підвищення кваліфікації. професійний рівень. Перш за все, це можливість відвідати міжнародні конференції, обмінятися досвідом, отримати професійну інформацію.Тому на сучасному етапі розвитку суспільства та в умовах інтеграції України в європейський простір зростають вимоги до майбутніх спеціалістів, які вимагають не лише високого рівня знань та умінь за фахом, а й володіння іноземною мовою. . Вивчення іноземної мови стає невід’ємною складовою освіти, а володіння англійською мовою є не лише показником високого культурного рівня людини, а й запорукою її успішної професійної діяльності. У зв’язку з цим проблема формування іншомовної комунікативної компетенції студентів педагогічних спеціальностей набула особливої ​​актуальності та стала предметом низки наукових досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17472
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Olena Buzdugan.pdf2.62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.