Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17461
Назва: Врахування типу інтелекту студента у процесі вивчення іноземної мови
Автори: Дмітренко, Dmitrenko Natalia
Дмітренко, Наталя
Ключові слова: вивчення іноземної мови
інтелект у студента
типи інтелекту
Дата публікації: 2023
Видавництво: Магістр
Бібліографічний опис: Дмітренко Н. Врахування типу інтелекту студента у процесі вивчення іноземної мови / Н. Дмітренко // Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов: зб. наук. праць / за ред. А. А. Юмрукуз ; МОН Україн ; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського; Вінницький державний педагогічний ун-т ім. М. Коцюбинського; Аріельський ун-т; Ін-ут мовної освіти Норвіча; Харбінський інженерний ун-т; Центральний університет Хар’яна (Індія). - Одеса: Магістр, 2023. – С. 5-6.
Короткий огляд (реферат): Слід зазначити, що важливою індивідуальною відмінністю студента є тип інтелекту, який задіяний у навчальному процесі опанування мови. Відповідно до Х. Гарднера, щодо психолінгвістичних особливостей процесу засвоєння мовного матеріалу та психічних особливостей особистості студента, як суб’єкта навчальної діяльності, існують навчальні дії, які є характерними для кожного типу інтелекту i сприятливими у навчальному процесі. До основних типів інтелекту належать: лінгвістичний, логіко-математичний, просторовий, кінестетичний, музичний, міжособистісний, внутрішньо особистісний, природній. Представлена характеристика навчальних дій відповідно до типу інтелекту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17461
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dmitrenko Natalia.pdf2.62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.